Veelgestelde vragen

Wat is DayDeal?

DayDeal biedt dagelijks de beste aanbiedingen aan met kortingen tot maar liefst 90%. Of het nu gaat om coole gadgets, lekker uit eten of beauty & wellness: bij ons vind je een combinatie van producten en diensten voor een lage prijs en een goede kwaliteit. Kijk niet verbaasd wanneer er zelfs een gratis deal voorbij komt!

Naast ons landelijke portaal hebben wij 37 stadsportalen met daarin iedere dag een andere aanbieding. Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang dagelijks de beste landelijke en regionale deals in je e-mailbox!

Hoe kan ik zorgen dat ik elke dag jullie deals ontvang?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief door rechts bovenin je e-mailadres in te vullen. Je kunt je dan aanmelden voor de landelijke nieuwsbrief. Ook kun je hier kiezen welke regionale nieuwsbrieven je wil ontvangen.

Hoe kan ik een deal kopen?

Wanneer je op onze website een deal hebt gevonden die je wil hebben, klik dan op 'Kopen' voordat de deal afloopt. Je kunt vervolgens direct je gegevens invullen, betalen en dan is de deal voor jou!

Vind je de deal echt super en wil je deze graag delen? Zorg er dan voor dat je vrienden ook de deal kopen. Dan kun je ‘m namelijk ook nog eens gratis krijgen. Hoe? Stuur je vrienden jouw persoonlijke aanbevelingslink. Wanneer 3 van je vrienden de deal via deze link kopen, krijg jij ‘m voor niets.

Waarom moet ik een wachtwoord maken als ik iets wil kopen?

Hiermee wordt je persoonlijke DayDeal account aangemaakt. Wanneer je je e-mailadres invult en een wachtwoord kiest, wordt er een activatie e-mail naar je toegestuurd. Klik op de link en je account is geactiveerd! Vanaf dat moment kun je eenvoudig inloggen in jouw account op onze website. Hierin kun je je gegevens en de door jou gekochte deals terugvinden. Ook kun je hier je coupon(s) downloaden om deze in te kunnen wisselen.

Kan ik een deal cadeau doen?

Uiteraard! Wat is er nu leuker dan een origineel cadeau kopen waar je het huis niet voor uit hoeft? DayDeal coupons staan niet op naam. Wanneer je in het koopscherm de optie ‘Doe 'm kado!’ aanvinkt, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag niet op de coupon komt te staan.

Zijn DayDeals te gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen?

Nee, tenzij anders vermeld in de voorwaarden van de deal. Je kunt de voorwaarden terugvinden op de webpagina van de deal en op de coupon die je na aankoop kunt downloaden.

Hoe kan ik DayDeal(s) aanbevelen?

Je kunt de deal delen via e-mail, Facebook en Twitter. De buttons hiervoor staan bij elke deal. Daarnaast vind je in je account een persoonlijke pagina waarop je DayDeals kunt aanbevelen bij je vrienden. Je kunt hier zelf je uitnodigingstekst bepalen om zo veel mogelijk mensen van DayDeal op de hoogte te stellen!

Ik heb een deal gekocht, wat nu?

Gefeliciteerd met de aankoop van je deal! Je ontvangt na betaling een aankoopbevestiging per e-mail. Je kunt op de eerstvolgende dag na aankoop vanaf 12:00 uur je coupon vinden in je persoonlijke DayDeal account. Volg de instructies die op deze coupon vermeld staan om deze in te wisselen.

Hoe krijg ik de coupon?

Wanneer je een deal hebt gekocht, kun je de coupon op de eerstvolgende dag na aankoop vanaf 12:00 uur downloaden van je DayDeal account. Log in op onze website en klik op ‘Download coupon’. Op deze coupon staan de instructies vermeld hoe je je coupon kunt inwisselen.

Hoe lang is mijn coupon geldig?

Iedere DayDeal heeft een andere geldigheidsdatum. Je kunt de voorwaarden terugvinden op de webpagina van de deal en op de coupon.

Kan ik mijn coupon meerdere malen gebruiken?

Nee, een DayDeal kan 1 keer gebruikt worden, tenzij anders vermeld staat op de coupon.

Vanaf wanneer kan ik de coupon downloaden en inwisselen?

Je kunt de coupon voor de deal downloaden op de eerstvolgende dag na aankoop vanaf 12:00 uur. Je vindt de coupon door in te loggen in je persoonlijke account. Volg de instructies van deze coupon om deze in te wisselen.

Ik heb de aankoopbevestiging per ongeluk verwijderd uit mijn mailbox. Wat nu?

Dit is niet erg. Je hebt namelijk alleen de coupon nodig om in te wisselen bij de aanbieder. Deze kun je altijd terug vinden door in te loggen in je persoonlijke DayDeal account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kun je hier een nieuw wachtwoord opvragen. Vul je e-mailadres in en je krijgt een e-mail van ons met je nieuwe wachtwoord.

Mijn betaling is niet goed gegaan. Wat nu?

Het kan zijn dat er een storing bij uw bank is. Probeer het in dat geval later nog eens of neem meteen contact met ons op via e-mail info@daydeal.nl of telefoonnummer: 0900 - 22 28 889 (€0,01 p/min).

Mijn betaling is niet goed gegaan, maar er is wel geld afgeschreven. Wat nu?

Vermeld je naam, de naam van de DayDeal met aankoopbedrag in een e-mail. Voeg een betalingsbewijs toe. Stuur deze e-mail naar info@daydeal.nl. Je melding wordt dan zo spoedig mogelijk behandeld en teruggekoppeld.

Kan ik een deal na aankoop annuleren?

Je hebt altijd het recht de coupon binnen 14 dagen na aankoop te herroepen. Je kunt hiervoor je verzoek e-mailen naar info@daydeal.nl.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

In iedere e-mail van DayDeal staat onderaan een link waarmee je jezelf kunt afmelden voor onze nieuwsbrief.

Hoe kan ik contact met DayDeal opnemen?

Heb je andere vragen of opmerkingen over een bepaalde deal? Je kunt contact met ons opnemen via onderstaande contactgegevens:

DayDeal

Vestigingsadres

Zuidelijk Halfrond 1
2801 DD Gouda

Postadres

Postbus 188
2800 AD Gouda

Je kunt ons tijdens kantooruren ook bereiken op 0900 - 22 28 889 (lokaal tarief) of via info@daydeal.nl